fredag den 21. marts 2014

Google.

Det store dyr i åbenbaringen - vil nogen sikkert sige. Alle eller næsten alle bruger et eller andet Google-prgram. Lige fra G-søgning, Picassa, Maps, Gmail, G+, Blogger, m.fl. til You Tube! 

Jeg har brugt Picassa længe før Google overtog det, ligesom jeg også har haft en Gmail-konto og en profil på G+ i flere år. Henad vejen er der sket det, at Google-produkterne er blevet mere og mere intregreret, så hvis man er oprettet i et af dem, har man automatisk også en profil i de andre (er min opfattelse/oplevelse).   

Nå men det jeg ville skrive om i dag var, at jeg først i dag blev klar over at jeg også "eksisterede" på You Tube! Selvfølgelig - dumme mig. Det skulle selvfølgelig prøves - bare for sjov sagde jeg til mig selv. Så her vil jeg belemre jer med et lille eksempel:


På gensyn
Erik Madsen - Roskilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar